9 nov. 2011

5 Snabbisar..

5 Snabbisar..mina bara min <3

5 intervjufrågor från Mig till Mig!

1. Vad är det bästa med att vara gravid?
Mitt svar: Det är hela helheten , även fast man får spänningar osv så vet man att "ja jusst de är ju för jag har ett barn i magen som lever om" . Så om jag skulle ge ett kort och konsict svar så skulle jag säga "Att veta att mitt barn ligger i min mage och lever runt"
2. Vad är det sämsta med att vara gravid?
Mitt svar: Det sämnsta med att vara gravid är att om något skulle hända mig skulle barnet råka ut för det med, när jag mår dåligt gör barnet det osv . Det är inte bara mig längre utan nu lever jag för två personer. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag på något sätt skulle ha skadat "rally sally" så därför försöker jag få ut det bästa av min gravdiditet och jag kan säga det är inte så svårt om man försöker :)
3. Om du fick ändra något i din graviditet skulle du det och isf vad?
Mitt svar: Jag skulle absolut inte vilja ändra något i själva graviditeten tycker läget är perferkt, jag bor i en underbar by med människor som ställer upp. Men jag skulle vilja ändra på fadern till mitt barn, jag skulle vilja ge mitt barn en far som vill ha henne och som visar kärlek till henne. Men! det har "jag" ändra på. Även om inte Mogge kommer bli hennes äkta pappa så har han sagt att han vill va med på detta och allt. Finns det någon bättre än han? Nej! inte för mig iaf :) Jag är så otroligt tacksam, kär och lycklig att han vill det med. Det betyder så mycket för mig <3
4. Vad har varit jobbigast med din graviditet?
Mitt svar: Det jobbigaste har varit tiden i början med en massa gräl mellan mig och pappan till "RallySallY" och foglossningarna. Det känns girls! fy fan ;D haha

5.Som avslutning vad har varit mysigast med din graviditet?
Mitt svar: Känna att det lever i magen :D , det är sån otrolig känsla! I love it !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar