9 nov. 2011

Helgen+ en dag


Ja då var det ett tag sedan jag skrev igen :P .. Sorry about that :P..Men nu är det dax för lite uppdatering.
Har för det mesta umgåtts med Moggisen i helgen vilket var väldigt mys . Sov över hos han två dagar :) <3 .

Lördag:
Så åkte jag och mamma upp till Kunno en sväng för att kolla på sateliten Rosat men den va ur bana så vi fick inte se den .. men hoppas på att jag får se den på sön ell måndag denna vecka :) ..
Moggisen hade hockey kväll hos sig så jag va över dit en sväng och kika läget :) Trevligt folk va där :P .. fast de blev tvär tyst när jag va in , men det lossna nästan lika snabbt igen .
tyckte det var roligt när mogge titta på magen och skratta. jag fråga va de va å han svara" du e tjock"  haha ,, SHYSST! ,, feffa svarade " Mogge du e inte så bra på de där med tjejer va? " haha .. Nej så jag hade en riktig trevlig kväll där ett tag :) .<3<3<3<3<3

Söndag: I söndags så vaknade jag runt 10 av ett kärleksfullt leende av mogge :) Mysigt värre <3  hihi sedan ringde morsan å då skulle vi till skansnäset och hälsa på "morfar" Håkan . Så jag och mamma tog en ride dit och hälsa på han och Rosa. Kul att träffa dom <3 Det var ett väldigt långt tag sedan jag hälsade på dom. Håkan var så glad och tog kort på magen min som bara växer och växer:)
Tur att rallysally kommer att få en snäll mors morfar eller vad man kan säga :) ,, Han kommer nog vara som en låssas morfar för henne med :) ..
Fick även en spjälsäng av Ekrem på pizzerian som han ville att jag skulle ha som pressent :) Skit fin och STOR säng :) ,, man vad kan man förvänta sig när den hade gått på 5000 kr:O .. Men rally sally ska ha de bästa :)
Tog bort stygen på Leya idag med <3 Men tuvärr så märkte vi på kvällen att hela såret har fläkts upp
rally sallys fina spjälsäng ;D

Idag måndag så har jag gått på skolan och fått tillbaka provet i religon . Som jag fick Godkännt på :) ,, Härligt att jag klara det!  Sedan gjorde jag provet i ARL idag med . Så jag hoppas på minst Godkännt de jag med:)
Sedan så "skippade" jag ind. valet (som jag egentligen inte har) för att jag skulle till vet.en .. Men eftersom inte leya inte har ont och inte har svullna upp så ska vi avvakta lite .
Förstår inte om det verkligen är järnvärdet som får mig att vara så trött ... För jag har tagit järntabletter nu varannan / var tredje dag och c-vitamin + järn brustablett de andra dagarna. Men ingen skillnad!
sov för fan 3 timmar idag!!
Någon som har någon aning om varför ja e så jävla trött och hur kan man "bota" de? ...

Matte ska flytta snart med till egen lägenhet så då blir vi endast GIRLS som bor här :) Mys :) Men vem ska nu koka kaffe?hihi
På fredag ska jag till min lilla Jessy i stan och sova över tills lördagen :) Det kommer bli kanon! Saknar henne som satan! ,,,
Jo om ni har något ni tycker jag ska skriva och berätta mer om så kommentera :) Lite svårt att bara komma på vad man ska skriva så här .. Brukar ha massa saker jag tänker jag ska skriva om men glömmer alltid bort :P ..
Lägger upp ett kort på sen jag har klippt mig :) Milfen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar