13 nov. 2011

Helgen

Fredags.


Idag så hade jag prov i anlägg. Jag tyckte det gick skit men jag fick tydligen Godkänt :) Vilket är skit bra , så nu har jag betyd i anlägg. Nu är det bara kran kursen, lastbilskortet och lite andra små saker jag bör göra innan jag får mamma ledigt :) 
Det är ju inte så pass länge kvar innan jag får det heller.


Har 2 månaders dag med Morgan idag med :) Den 11/11 - 11 :)  
Så jag skulle träffa han efter han slutat jobba men duktiga ronja råkade somna å sov i tre timmar så klockan 21:00 så vaknade jag och körde till Moggisen. Som hade ladda upp med varm choklad och ben's and jerry's glass :) MUMSIGT! 
Det var en jätte mysig kväll som var väldigt efterlängtat. 


Lördags.


Idag så vaknade jag runt 11 , skönt att kunna sova ut ! :) 
Och första snön hade falligt :) ,,Kändes lite segt till en början men sedan blev jag påmind att de är inte så länge kvar till jullov , mammaledigt och Bebis kommer :) Så då blev jag glad igen :) 
Jag va ute och gick två ggr idag. En gång med Malte och en gång för att hälsa på Matte i hans lägenhet :) 
Det är bra att jag rör på mig , men jag måste tänka på att de tar lite längre tid att vagga fram. Tur älsklingen jobba kunde jag ta en kvarts "rast" på Time ;D haha ,, så jag  va oxå förbi där och surrade massa skit me olika folk :)  Trevligt värre. 


Tänkte på dom där jävla idioterna som kör, fy fan va förbannad jag blir ! 
Jag kom upp för korsningen , hade nyss gått över vägen och då SWISH!  kom en bekant i typ 80 på 50 väg, sedan längre fram (vid en kurva) försöker han sladda :O ,, asså tänk om han hade fått sladd och de hade kommit mötande bil?,cyklister?,gående? osv.. Såå idiotiskt! .. Så jag tänkte ja men ja e "snäll" å ber han sluta köra så idiotiskt på sms . Tro inte på fan när jag är på väg hem så kör han om igen i ca 80 MITT INNE I BYN klocka 3 på dagen ?! ,,, Sånna ska fan inte ha körkort .. Känns inte kul att vara ute och går när folk kör som dom kör . Det hade ju ändå kommit första snön och en vän till mig hade voltat med hans bild lite tidigare den dagen pga halkan .. Men som tur är gick det bra för han och passageraren <3 


Pratade med en som heter Richard , som jobbar i mosqitos i hoting. Dom ska göra en ungdomsgård. Det ska bli riktigt spännande å se va dom hittar på där :) 
Sist dom hittade på va ju festen på raivi :D , vilket var otroligt LYCKAT! 
Tycker det är KANON att äntligen är det någon som inte bara säger utan även gör något i hoting :) 
På kvällen så var jag med Märta. Vi tog lite gravid kort å så :) 


Jag har redigerat lite men jag tycker dom blev jätte fin :) 


SÅ tack märta för sminkningen , stylingen och att du fotografera :)  Ska bli ännu roligare när hon får systemkameran i jul :D kanske blir fler kort då ;D 
Då lär jag ju vara Gigantisk ! haha 


Söndag.
Nu sitter jag hos matte och dricker lite kaffe , vaknade halv 12 idag :) ,, bäst att sova ut innan en ny vecka börjar.. Fan jag tycker helgerna går så jävla snabbt nu för tiden .. 
Sedan ska ja hem och städa rummet lite , och sedan va me märta och kanske va me mogge? ,, om jag har tur ;D hihi 

Idag åker matte tillbaka till ösd , men har haft en riktigt rolig helg när han har hälsa på :) 


Uppdaterar mer sedan kanske nu ska jag va social med Pappa på farsdag :) 

Kram å heii ! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar