9 nov. 2011

Japp Mys daG!


Ja då har jag precis kommit hem från Mogge :)
Vilken MYS han är :D .. kan nog inte ha hittat en bättre kille än han <3
Känns bra att han inte är en sån där svartsjuk,kontrollerande svin utan en självständig MAN ;D hoho
Detta är jag å mogge hohoh

Dagen blev himla lyckat iaf , käka middag hos Janina ,Jimmy ,Malvina och "Frippa" ;D haha
Men måste lägga till att de va mamma som laga och bjöd på mat :D Satan va gott de blev !!
De blev lövbiff,salami och vitlöksmjukost med klyftpotatis och en massa andra goda saker. mums!
Sen försökte man leka lite me Mallvis med men ,stackarn har börja blivigt sjuk :( ,, så hon va lite trött ...
Får väl åka dit och härja någon annan dag..
Sen fick jag en sopsäck och 4 propp fulla påsar med bebis kläder av Ninis :D ,, TACK!
Ska börja gå igenom de imorn och lägga undan de som är lite större modell...


Nej nu innan jag går å sover så ska jag dela en grymt bra kort video som alla borde se !
grym kille alltså ,,,
NattiNatii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar