9 nov. 2011

Mår inte så bra...


Idag så gick jag bara på en lektion (svenska) .. Mådde verkligen inte bra imorsen men jag tänkte att jag ska göra ett försök iaf ..
men klarade inte av de ,, blev illamående ,trött och frös som fan ..
Antar att jag börja få sämre järnvärde så efter jag hade kommit hem så åkte jag och köppte järntabletter som jag ska börja ta varannan dag ..
Vet att dom inte ska börja verka direkt men känns ändå lite bättre .. hoppas på att jag blir piggare nu och inte har lika svårt att sova som jag haft nu ..
Men jag är ändå nöjd över mig själv för att jag försökte iaf gå på skolan fast jag mådde piss imorse ...och att jag har klara av 2 prov i veckan med täta mellanrum .. Man får vara glad för de lilla man kan åstakomma iaf ;D
Plockade ut Leyas mediciner med .. så nu hoppas jag att det ska läka på nolltid ..

Gjorde MENSas IQ test idag ,,, hmm,, ja jag va ju inte så väldans smart faktist men men ,.,. hade 107 och typ 61% av jordens befolkning har lägre så jag är väl lite över medel iaf :) ..
hoppas min lilla RallySally blir lika smart som sin moder :) <3
Nej nu ska jag och mammsen åka en sväng på byn ,, så vi kanske se ;D ?
Ciao Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar