9 nov. 2011

Mys Helg =)


Vaknade på bästa sättet!
Vaknade av att Mogge höll om mig :) .. Så otroligt mysigt att vakna upp med någon i min närhet som håller om mig :)
Han är så omtänksam och söt så direkt när jag vaknade sa han " du får sova längre om du vill" fast klockan va 10 :)
Efter någon timmes kelande i sängen så tog jag mig upp och han bjöd på kaffe och macka <3 Mumsigt :) ,,
Jag får se när jag ska dit igen , han har ju som hockey kväll ikväll och jag vill inte störa för mkt :P .. Han behöver ju umgås lite med sina boys med tycker jag. Fast jag vet att jag är mer än välkommen till han :)

Maat!
Idag har jag och morsan lagat pastasallad tillsammans :) ,, gött som satan blev de men efter hel hel djuptallrik med sallad så blev jag trött som somnade sådär i två timmar ;) haha ..
Men hallå? .. mat och sen sova ? de ända som saknas de perfekta ordningen är ju skita mittemellan :D haha ..
Men tro mig när ordet inte va i mitten så kan ja lova att de kom sen ;D ,, men nu ska ja inte skriva om mitt bajs under fliken "Maat!" haha

Vänner är viktiga..
Igår var jag med Märta och Joar en sväng på kvällen. Det var trevligt men de blev inte så länge för jag var lite uppbokad senare på kvällen :P men all tid med vännerna är viktigt . Det ända som kan bli svårt är att få dom att förstå att jag inte alltid har tid har (som jag skrev för några inlägg sen ) Rätt mycket fullt upp. Det är skola,kille,vänner,bebis, bebis grejer, förberedelser och mitt i allt de där vill jag ha min egna tid. Den där tiden många av oss glömmer. Ta en dush , hårinpackning, käka glass,  dricka kaffe, spela ,måla naglarna , mys med husdjuren osv osv ... Alla dom där små sakerna hemma som får oss att må bra och trivas i oss själva och vårat hem.

Glömt något?
nej jag tror inte det , men jag brukar alltid komma på saker att skriva efter jag publicera. Men isf får jag väl bara göra flera inlägg då :P  hihi
Nu ska jag nog gå å koka lite kaffe och ta mig en bit kladdkaka medans jag ändå har aptiten ( Som att den någonsin skulle försvinna då haha)
Puss å kjaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar