9 nov. 2011

Mysdag ?


Åhåå idag har jag sovit ända till klockan 1 :)
Fan va skönt de kan va å sova ut :) ,,
Känner mig lite xtra gravid idag med haha ,, jusst för att jag gåt in i v 25 IDAG :D Jippie .. 111dagar kvar till bf :)
Har värsta baby appen på mobilen så jag kan se hur länge de e kvar tills beräknad tid, hur länge jag gått och hur stor bebis är .. Så den ska väl väga runt 700 g nu :D ..
Matte hade den briljanta iden att jag skulle ta 700g köttfärst å knula ihop till en klump för att se hur stor den är.. Ja ni ,, inte fan vet jag vart han får sina ideer ifrån och varför jag skulle göra de heller ,, va fan ja har ju minst en 700g liten rally sally i magen! klart jag vet hur 700 g klump känns då haha :P
v 25.

Så idag vad har jag hunnuit med att duscha , ätit , varit ut me vovvsingarna och testa se hur långt jag får upp lillfingret i näsan :p

Vilket gick till ungeför första "knogen" ,, så så långt fick jag inte in de :P... men nu vet jag iaf:P haha
.. Ja jag lär väl uppdatera om de händer nå speciellt :oP .




JOOOO BTW!!!

va tycker ni om min blogg? :D
Någon som är bra på att designa bloggar??  FÖR Jag kan inte !!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar