9 nov. 2011

Nya Bloggen!

2011-10-10 @ 19:04:29

Hejsan Hoppsan ! 


Ja då har jag skaffat en ny blogg då... igen ... mest bara för att jag ska själv kunna titta tillbaka lite senare och se vad jag gjort. Har ju så in i helvetes dåligt minne haha!

jag var till barnmorskan idag med min kille (inte pappan till barnet dock) , men ändå ett underbart stöd i detta.
Alla värden såg bra ut och bebis var precis lagom stor , känns skönt att inte fått några problem eller så. Inte för att jag skulle vara rädd för de heller eftersom jag äter och äter och äter så finns inte en chans i världen att "rally sally" skulle få näringsbrist.

Körde senare till skolan för 40 minuters religon (TRÅÅÅK) och transport senare. Älskar att min klass och mina lärare tar hela min graviditet så pass bra och kan skoja lite om det men ändå säger att detta fixar vi osv. <3
Ne som sagt , stödet runt om känns väldigt starkt och bra. Jag håller er verkligen kär ni som finns <3 kan behövas när (ursäkta mig) inte riktiga pappan vill vara så mycket till stöd .. Tråkigt men sant. 

Älskar att veta att om en antal månader så blir jag Mamma <3
Var längesen jag känner att mitt liv kan inte bli bättre nu och de blir bättre och bättre
iaf <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar