23 nov. 2011

Ojoj :P


Oj Råkade försova mig rejält idag :P
Så tuvärr gick de ingen buss in till skolan.

Imorgon är det GBG som gäller. Känns lite trögt att åka buss dit , men men de kan kanske bli roligt .
Jag ska ju iaf på fredag träffa min lillebror rasmus :) Det ska bli väldigt skoj eftersom det var ÅR sedan jag träffade han sist och nu är han 9 år!! .. Shit va tiden går snabbt.

Här är min söta lillebror Rasmus.



Jag hoppas verkligen jag inte får sammandragningar eller foglossningar på bussen , men jag tog med en kudde som jag kan sätta bakom ryggen iaf ..

ikväll åker jag till Märta och sover över eftersom vi åker 05:45 från strömsund... Hur fan ska ja ta mig upp? hohoh ..



Har funderat på om jag har alla grejer till Bebis när den kommer... Skulle behövt ett par täckbyxor men eftersom jag har lagt ut rätt mycket inför bebis och sånt så har jag inte haft råd . Men det gör jag så gärna ! <3
tycker det är viktigare med saker och förberedelse till "rally sally" än massa smink,kläder och skor å sånt tjaffs. Jag ska ju faktiskt  bli mamma så då får man ju "försaka"  sånt. Men de gör mig verkligen inget för mitt barn ska ha de bästa och jag kommer ge henne allt jag kan ge henne för att hon ska va frisk,pigg,kry och må bra :)

Jag kan knappt bärga mig inför den kommande framtiden <3 ,
Jag ser allt bara positivt med hela graviditeten just nu :)

Jag kan knappt tro att jag har den lyckan att vara gravid. Det måste vara en av de bästa tiderna en kvinna kan genomgå.


Får se om jag hinner uppdatera något mer innan jag åker till GBG . Annars så lär jag nog lägga in ett saftigt inlägg på lördag/söndag.

Kram på er alla läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar