9 nov. 2011

Plugg Plugg och massa Plugg!


NY VAXAD BIL!

Idag har jag vaxat bilen min och kan säga att de va BEHÖVLIGT! ,,shit va röd den blev , den som såg nästan rosa ut förr.. eller nästan å nästan .. den VA rosa.. vilket jag gillar men kanske inte den sorts tonen.
Tackar Cicki för hjälpen! Inte lätt att hoppa runt ,böja sig och stäcka sig när man har en mage som bara en halv ko än så länge =).

Nu är det dax för plugg.. etik...kul? .. NÄÄÄ , fy fan, fattar typ nada men jag försöker hålla upp med skolan så bra jag kan och *peppar peppar* ligger jag inte efter än så länge.

Ska bli intressant att se hur bra det går att köra hjullastare och lastbil när magen blir lika stor som två kossor.. haha ,, vilken syn ;D ,, men då håller jag ju måttet för lastbils chaufförer haha xD ,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar