9 nov. 2011

R.I.P


Någon väldigt sorligt hände mig nyss ( 01:00 är klockan).
Jag kom precis hem från Mogge för jag gick idag . Skönt faktist att ta en kvälls promenad i lugn takt ,, Då somnar jag lättare iaf :)
Sen när jag kom hem så ville jag byta till ett par mjukis byxor eller pyamas som man kan somna i .. så Jag tog av mig till trosor ( inte för att de är så viktigt att berätta men ) å då ser jag min lilla Nova gryn ligger i spjäl sängen :)
Så jag går dit , myser med henne lite för hon va xtremt mys sjuk . Åså tänkte ja Äh jag tar upp henne :) . sen sitter jag på min säg och myser ännu mer med den kärleksfulla katten :) . Sen råkar jag slänga ett öga på filten som ligger i spjälsängen och upptäcket att det är jätte smutsig som att hon har varit i lera .. Så jag tittar på henne och tänker " vart har du varit å rullat dig då lilla äkliga katt" och jusst när jag lyfter tillbaka katten så vips får jag en nyfödd död kattunge i mitt knä :(
Ursh , inte alls roligt :( , den var inte likstel än så hon borde ha fått den rätt nyrligt . Men inte kladdig eller något :(
Åhåå stackars Nova Gryn!
Så nu sitter jag uppe med en kopp choklad och håller ett öga på min lilla pärla <3
Än så länge har hon inte fått några fler , men en riktig mys sjuk kisse är hon nu ..
R.I.P Little Kitten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar