10 nov. 2011

Shena mors!

Japp nu börjar det trycka på mer och mer känns det som .
Fick nog hårdaste sammandragningarna jag någonsin haft idag... så klart var det när jag höll på att städa. Så de fick räcka med att plocka ,damsuga och skura sen blev trött.
Idag har jag gjort rätt mycket känns det som .
( När jag kom hem har jag :)
1. Stekt pyttipanna m. ägg till jag :P
2. städa
3. Förberett mackaronpudding
4.varit ut med alla vovvarna
5.Plugga
6.tvätta

och jag kan lova er , detta är jobbigt när man är "ogravid" och när man är gravid så blir de typ 10 ggr jobbigare :P .. men om jag ska erkänna så satt jag ner när jag stekte "köttet"  till mackaronpuddingen. hehe .. man får inte vara dum ;D

På skolan få fixade jag två "tårtbitar" i fas repetetionen i BE .. kändes väldigt bra att äntligen komma någonstans! Sedan efter lunch så köra de jag lastbil i ca 1timme i strömsund. Det var väldigt kul och jag tyckte det gick väldigt bra eftersom jag inte kört någonting detta år :O .. Men det ska bli ändring på de.. Det är såna här gånger man påmindes varför man går den linjen man går .. Trivs verkligen uppe i lastbilen och ute på vägarna :)
Jag känner mig tillräcklig,lite tuff och allt känns bara bra med att sitta bakom ratten :)

Så nu när mamma har kommit hem så satt jag mig ner och tog det lite lugnt , men inte så länge till. Ska snart ner till tvättstugan och hänga lite tvätt .

Jag har fixat naglarna idag med :) ,, Klorin is the shit! Det luktar inte gott men ack så fina och vita naglarna blir :) sen med lite lack på så gör de susen !

Mina häxfingrar

Ska sedan till min lilla Mupp och mysas med :)  Längtar faktiskt  , träffade han inte igår så :P .. Nu måste jag bara ta igen ;D ,, hihi

Nej nu är de daxs för tvätt ! :)  sedan lite plugg sedan Moggis och sist men inte minst GOD NATT! :)

2 kommentarer:

  1. Hmm klorin till naglarna=)?? Vad gör du med klorinet??

    SvaraRadera
  2. Klorinet bleker naglarna :) ,,

    fungerar bra ifall man är rökare (gula naglar) eller bara har missfärgade naglar :)

    SvaraRadera