9 nov. 2011

Slappis!


Idag har jag inte gjort ett skit känns de som ..
fast ändå har jag hunnit sortera upp alla bebiskläder jag fick av ninis :) .. fan de va inte lite kläder inte ..
Sedan har jag vaxat bilen ,, igen ,,, inte för att de gjorde så stor skillnad men men .. hade lixominget bättre för mig..
Funderar på att köpa ett skötbord för 400 spänn ,, men ja jag får se hur min ekonomi tycker om det..
behöver ju verkligen ett skötbord men jag tror kanske de går att hittta något billigare ..
Blev ju som sagt lite xtra utgifter när min vovve var tvungen att sys.. men de e ju sånt man får räkna med när man har djur ..

Imorgon är de måndag igen ,, fan va segt de känns..  skola skola skola ,,,, ursh , men de e något man måste stå ut med ,, bara att bita ihop ..
Känns att de tar mer på krafterna nu när man är gravid att gå i skola .. men jag vill fortfarande försöka gå så länge i skola som jag kan ,, de kan ju vara behövligt i framtiden som sagt ..
Tur jag har min lilla rallysally som motiverar mig att gå varje natt med alla dessa sparkar :D ..
Nej nu får ja se om jag ska knata till time en sväng å pussas lite på sötnosen min (moggis) ,,
Ciao ciao
tråkigt en dag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar