21 nov. 2011

Tankar...

Ja då har man nyss kommit hem från Mogge. Eftersom han skulle stänga å så nu och jag måste fixa lite till skolan imorgon så blev de inte längre än så här :( .. Men men så är det ibland , kan ju inte skylla på han precis ..

Och jag har ju inte precis fundera på att det skulle ta slut mellan oss än på ett bra tag så jag får ta igen tiden med han sen :)

Kommer bli lite segt att vara borta från han i 4 dagrar men då när vi träffas nästa gång får jag kyssa på han xtra mycket :)

Jag Älskar dig hjärtat .
Du och jag<3 

Märta var här ett tag med :) Hon hade bakat maränger till mig och mamma . Mumms va gott de va <3 , hon är så snäll min underbara vän <3
Jag är glad att jag valde henne till Gudmor till  "rallysally" . Finns nog ingen (förutom mamma) annan som jag skulle vilja finnas där som xtra mamma till min Bebis <3

Jag Älskar dig Märta 
Festisar 4 ever! 

Nej nu ska jag gå ut med vovvsingarna en sväng, så dom får kissa för natten. Sedan fixa lite till skolan imorn och sen så blir de sängen <3 och drömma om min lilla prins Moggis och om hur vi lever lyckliga i alla våra dagar hihi :P ..

God Night, sleep tight and don't let the bed bugs bite ..

Skrivet av : En lyckligt kär och gravid Ronja :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar