29 nov. 2011

Underhållande dag.

Tuvärr orkar jag inte med att berätta allt missär som varit idag på skolan..

Kan ju säga att det har med ett antal IDIOTER att göra ;D
Men sån tur är så har jag ju min snälla mamma som gör mig på gott humör :)
Hon har bakat massa me mumsiga bullar å kakor åt BARA MIG idag <3 hihi jag har sån tur :)

Molly kom hem idag med .. Suck* .. visst är jag glad att hon kom hem men jag önskar hon hade fått ett bra hem där hon hade fått bo ..

Så någon som vill köpa Lilla Molly för 2000:- ? Hemmet är viktigast!

Önskar jag hade ork och energi till henne <3 

Men om hon blir bättre så kommer vi nog att ha kvar henne. 

Nej nu så ska jag pilla å dona med lite grejer,, önskar jag hade mer ork att blogga men just nu känns de inte som att jag har ideer nog :P .. 

Jo! Är de något ni undrar/vill veta eller nått så kommentera å fråga.. :) 


Puss å kram på den gula banan? :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar