18 nov. 2011

Vart tar pengarna vägen?

Ja vart tar pengarna vägen? 

Nog för att jag inte har världens bästa inkomst men de känns som att pengarna försvinner utan att jag ens hinner spendera dom? 
Det är nog alla jävla små grejer man köper. Men de känns ju inte så mycket för tillfället men ack så fort dom kan försvinna. 

Köppte iof ett par mamma byxor när jag va i sundsvall, men sedan fick jag ju lakan å överkastet av min lilla älskling .. Jag är ju inte den som spenderar så mycket heller. Vetta fan sist jag köppte mig själv ett par byxor?! eller något? .. 

Men jag antar att det är så att växa upp ...längtar nästan tills jag får börja jobba och börja dra in lite xtra pengar... 

fan allt snack om pengar får mig bara deprimerad.... Jag borde vara glad iaf. För jag är gravid, har en underbar kille , underbar famil, går sista året i skolan .. 

Jag borde tänka positivt .. 

Igår flyttade min Älskade lilla hund till en ny familj. Dom kändes jätte bra och snälla. Dom hade stor egen gård och två barn en på 3 och en på 2 månader (som hette Ronja ) :) 
Jag hoppas lilla Molly får det bra där , men det tvekar jag inte på .. Jag tror de e mer jag som lider för att min bebis är borta </3 ,, 
Men jag har ju två andra odjur här hemma :) ,, 
Leya lämnade inte min säng inatt, tror hon kände på sig att jag var ledsen .. Min lilla Leya! Hon gör jag mig aldrig av med ,,, endas den dagen hon inte orkar med längre .. men jag får hoppas att det är inte än på ett tag. Hon ska ju iof fylla 10 nu den 22 dec :P .. 

Min "fina" hund Leya!
Här är "lilla malte" som busara i snön
9 ½ härliga år med min lilla leya ,, hon har då varit med i vått och tort <3 .. 

Har fått mer och mer sammandragningar på senaste tiden .. fan inte skönt de ;D ,, men de e ju inte så ont så man dör iaf,, har hellre sammandragningar än foglossningar ,, för de e förjävligt :P .. 

Börjar oroa mig lite inför förlossningen .. Ska jag ha någon inne i rummet? Gör de så ont så man kan dö? Kommer jag får ha en manlig eller kvinlig läkare, vart kommer jag va när vattnet går? kommer jag hinna in? ,, ja en massa frågor snurrar runt i mitt huvud. Skulle vara skönt å ha någon i ens egna situation som man kan prata och ha skoj med utan sprit,,,, Märta har varit ett stort stöd för mig på sistone iaf <3 så jag ska inte klaga allt för mkt ,, men skulle ändå vara roligt om man hade en vän som satt i samma sist ,, 

Funderar tråkigt nog rätt mkt på mitt X med, SKulle aldriv vilja ha tillbaka han!  Men undrar om han tänker på att hans barn kommer födas men han kommer inte vara där?`,, Kommer han komma tillbaka å tro att han kan komma in i mitt liv igen om några år när han lekt av sig?? (Isf tror han fel , har han inte funnits nu kommer han inte finnas sen heller) . Visst jag skulle aldrig förhinda han att träffa " rally sally" MEN de skulle ske på mina principer isf.. 
undrar vad hans familj tänker om det? .. Hans mamma som va så snäll ? ,, jag trodde hon skulle förstå och kanske prata med han men folk är aldrig som man tror har jag insett... 
Undrar om han har visa ultraljuds bilden för hans familj ? .. tänk om han sitter och ljuger om att jag inte försökt få han vara med i detta ?? .. äh ,, 

jag har iaf en ny underbar kille nu som har funnits i nästan hela min graviditet <3  Men det är jusst för min barns skulld... 
Vill fortfarande inte bara dra in min nya kille i detta men det skulle kännas skönt om han vill kalla sig pappa för mitt barn , vilket jag hoppas.. för om han vill ha mig så får han mitt älskade barn på köpet.. Tänker aldrig sätta henne åt sidan! Varken nu när hon ligger i magen eller sen när hon kommer ut .. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar