2 dec. 2011

Fredag

Fan vilken skön dag på skolan idag. Gick riktigt lätt att ta sig igenom den.
Mitt Pa - arbete kommer jag nog hinna klart med , om inte så fick jag jobba hemma på det under mamma ledigheten.
Nu är nästa match bara lastbilds körkortet, men det ska ja försöka få tills nästa vecka ! ;D Så då får vi se :P
Fick sjuts hem idag av Jens :) snäll grabb som stjutsar mig ända hem :)

I torsdags fick jag stjuts hem av min lilla söta moggis :) ,, han e så snäll den där parveln:P
Vi va på dollan en sväng , där jag köpte hundmat .. eftersom vi fått hem matvraket igen (Molly)
Det känns som att det går bättre och bättre med henne här hemma iaf..
Allt kanske berodde på Malte iaf ,, kanske inte har berättat det men Malte har flyttat till en annan familj med. Han verkar stor trivas :)

Hade myskväll med morgan igår med . Vi kikade på film och låg i soffan å slappa. Känndes skönt att ha någon <3 .. jag är så glad att jag har hittat en kille som är mogen nog för allt som ja går igenom just nu . Inte för att det är negativt , men man vill som gärna ha det att dela med någon.

Idag så kanske Moggisen ska sova över, få se om han skulle ut å rulla lite me Putte en sväng innan :) Men bara ja får han han på natten e jag nöjd ;D haha ,, Nedå ,, han får göra precis som han vill och vad han vill. Jag vet att han finns där så fort jag skulle behöva han :) Precis som jag skulle ställa upp för han med.
Tycker det är jätte viktigt i ett förhållande att man han ha olika hobbys och olika vänner å så . fattar inte dom som bor ihop och är med varandra HELA DAGARNA! ,, jag har suttit i den sitsen och jag kan säga att det PASSAR INTE MIG! .. visst att man kan bo ihop men man måste ju fortfarande få ha sitt egna liv.

Fick brev från polisen med iförr går tror jag ... Dom har äntligen lagt ner polis anmälan jag gjorde för typ ett år sen på mitt X för han hade hacka sig in i min mail och allt och gjort massa dumt ! ,,
Känner att jag pallar inte å dra upp massa skit som jag mått dåligt över nu när jag har en sån positiv händelse på G i framtiden <3 ... Nu är det bara inväntan på min andra polisanmälan om "misshandeln" eller övergrepp eller hur man kan kalla det. Om dom ska lägga ner den eller om det kommer bli något större av det. Dom skulle ta in han på förhör i veckan så jag får se nästa vecka eller framöver vad dom kommit fram till.

Nu till lite vardags grejer! :D
Idag har jag varit duktig och städa hela lägenheten, men INTE diska .. de gjorde mammsen :)
Funderar på om jag ska kanske ut å gå med Leya en sväng sedan .. det är ju så jävla halt bara,, har nästan ramla två ggr idag ,, INTE BRA ! ,, tror jag får skaffa dubb snart ;D ,, haha ,,,

Nej nu ska ja göra något annat än att sitta här å "gnälla" hihi ..
Kramar Ronjis

3 kommentarer:

  1. Helt rätt angående förhållandet, man behöver inte vara i lag 24 timmar om dygnet...och sen ta de lungt om du ska ut och gå så de inte händer de som hände mig, bröt foten. kram på er.

    SvaraRadera
  2. André tvingar mig att ha broddar när jag väntade Tove ;) Kände mig asdum, men samtidigt så vill man ju inte att det ska hända nånting..

    SvaraRadera
  3. Erica: Nej jag fattar inte hur folk orkar med sånt :P .. jo morsan säger jag ska skaffa brodd :P haha

    Rebecca: haha jo de e ju förståligt :P

    SvaraRadera