5 dec. 2011

Fucking perfect !

Idag så gick jag inte på skolan. Har haft lite foglossningar och den anledningen jag stannade hemma för är för mammagruppen som vi har med barnmorskan osv.

Det var mer givande denna gång tycker jag. Sen följde min lilla söting med <3 :)
Känns bra att min lilla prinsessa kommer ha en underbart kärleksfull och snäll pappa när hon behagar att komma ut :) hihi

Jag har tänkt på de här med blogg, fan va jag kanske är dålig att skriva om graviditeten men jag vet liksom inte vad jag kan skriva mer än vad jag känner och tänker.

Varning för snuskig text ..

Jag tror kanske att min slempropp har gått med :S ,, lite äckligt men sånt får man ju räka med som gravid.
Bara hon håller sig inne tills EFTER nyår :P ..
Jag skulle tycke de va lite tråkigt att få ett barn så sent på året. jag tänker " KÖRKORTET" kommer hon få ta sist i klassen typ isf :P haha och just i väntan på att fylla 18, 20 osv.. ne stackars barn ;D ,,

Jag själv fyller år helt okey, mitt i hög sommaren . Vilket känns jävligt skönt! kan ha grillparty å massa ,,, sen så är det ju 4 juli så de e ju då oftast de går massa festivaler överallt .

I helgen har jag inte gjort så himla mycket tycker jag :P
Morgan sov över hela helgen vilket va massa mys! Älskar att ha han nära och helst när han ligger bakom mig och har handen på magen. Det är sån trygghet på nå sätt så då somnar man på 5 min ;D

Kärlek på hööög nivå




Det har snöa som fan med ,, fan va härligt ! nu är det inte lika mörkt!  de e mer mysfaktor 7 av 10 :P
Så jag har även skotta idag ,, MEN får inte fnatt nu och tyck " VA FAN DU E JU GRAVID DU SKA INTE SKOTTA" utan jag gjorde de med vilja. Tycker det är rofullt att få hålla på å pilla å dona ute när de e snö .. Lättare å andas ,friskluft och sen tar jag ju inte i med magen utan jag använder benen väldigt mycket..
Känns skönt att få röra sig för då får jag aldrig foglossningar eller så utan dom brukar jag få när jag ligger å inte gör nå..

Tror jag ska åka iväg på torsdag igen och simma. Fy bubblan va skönt de va .. Simmade 20 längder :) Gäller att få upp kondisen tills lilla Rallysally ska komma <3  och sedan i 18 år lär jag ju få kuta å jaga na.
Först när hon börjar krypa, sedan gå ,sedan trots åldern, sedan efter killar, sedan på fyllan, sedan bara för jag är så mammig haha :P

Nej nu ska jag gå till hjärtat mitt och umgås när han jobbar .. har gjort en överraskning åt han ;D ,, lägger upp bild sedan! :)

Puss å kram skummbanan


p.s Vet inte om jag skrivigt att jag fått kattungar , jag tror det men här tänkte jag lägga upp lite bilder på bla dom små söta sakerna :)



















Är tvungen att testa å klä på . så jag gjorde det på min underbart snälla Kissekatt Bomsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar