5 dec. 2011

Hmm

Har varit och hälsa på världens bästa Janina idag :)
Det var jätte trevligt med massa go fika och kaffe :) Var med henne senare och hjälpte henne med några buketter :=)
Tänk att lilla söta Malvina har blivit så stor :)

Senare så va jag och hälsa på Mogge på macken och sen åkte vi hem till han. Känns skönt å bara sitta å snacka om allt och ingenting .


Här är överaskningen jag gav till min käraste.. Har gjort den själv :)

Jag Älskar Dig Morgan Mattsson
Du och jag ! <3

Känns inte så pepp imorgon inför skolan,
Just nu har jag halsbränna och sammandragningar så jag hoppas iaf att jag kan somna i någorlunda tid.
Har massa stress i kroppen inför lastbils kortet med.. Jag hoppas verkligen jag hinner klart fast de inte alls känns så troligt.
Ursh vad jag hatar att ha stress å oro i kroppen. jag jagar upp mig så jävligt !

Nej nu ska jag gå å lägga mig , försöka kanske proppa i mig nått med ..

God night sleep tight and don't let the bed bugs bite. 

2 kommentarer:

  1. Fy för halsbrännan!! Usch jag hade jätte mycket halsbränna hela graviditeten, jag åt losec varje dag då försvann den, det var barnmorskarn som rekommenderade den, pröva den=)!

    SvaraRadera
  2. Tack Josefine :) ,, ja de ska jag göra ! :D

    SvaraRadera