17 dec. 2011

Vecka 34.

Idag går jag in i vecka 34 i min graviditet och det är endast 48 dagar kvar tills bf.



Gud så jag längtar tills min lilla dotter ska komma! :)
Mordes känslorna faller bara mer och mer på och väntan är förjävlig rent ut sagt.
Min bästa vän fick själv en liten dotter Nelly igår . Hon vägde 3200 (tror jag) och va 48 cm lång , precis lika stor som jag va när jag kom till världen. Det tyckte jag var lite häftigt :)

Så Grattis till dig Mickis :) Jag vet att du kommer bli en underbar mamma ! 

Min älskling sov över inatt med, känns skönt att somna tätt intill någon. Men jag är en sån som älskar värme, så i sömnen kryper jag jätte nära han å han flyttar sig mer och mer ut i kanten, haha! ,, tur han ligger in mot väggen :)

Vaknade med en stenhård mage! Tror min lilla rallysally håller på att vända sig. Svårt att förklara känslan men det gör typ ont.. Inte alls skoj , men allt kan ju inte va roligt med en graviditet ell hur ? ;D

Nej jag får se om jag uppdaterar något mer senare.
Jag ska ju trots allt till Mogge ikv och kanske sova över :) så får se om jag har tid att sitta och skriva blogg inlägg då;D ,, hihi ,,,

Lägger in lite bilder på mina söta kattungar som nu är 3v gammla , snart 4.


En busig kissemjauu


Kram på er kära läsare :) Jag hoppas ni finner nå intressant i mina inlägg :) ,,

Jag väntar på dig mitt hjärta.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar