16 jan. 2012

Dagens Planer :)

Idag så ska jag göra upp ett schema å se vad jag hinner få gjort. Orkar inte stressa alla grejer men jag blir nöjd med mig själv om jag hinner klart 1 grej iaf :)



  1. Nu så ska jag drick upp mitt kaffe och kolla om jag kanske ska göra om bloggen en aning :)
  2. Sen efter Mammsikams har åkt till jobbet ska jag plocka och städa lite :) men mamma får ta disken sedan när hon kommer hem :) hihi 
  3. Sen/ medans jag städar ska jag försöka få till de sista av rummet .
  4. Kanske jag hinner gå till Janina en sväng om hon vill ha besök ? Kanske träffa Moggisen om han har tid :) Ja man får väl se vad som händer och sker :) ..
  5. Packa bebisväskan ännu en gång :)  
Det är väl mina planer för idag :) undrar hur mycket jag hinner av allt detta? .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar