14 jan. 2012

De e bra kul ibland.

Japp då går man in i vecka 38 idag då :)
Känns hur bra som hellst! :) Bara ca två veckor kvar nu :)
Spänningen ökar mer och mer för var dag :)

Min Mage innan graviditet haha :P 



Min underbart goa mage i dag<3 



Igår gick min slempropp och i morse hade jag en aning "mensvärk" så de börjar  närma sig de känns i hela kroppen :) ..

Har även haft lite stickningar där nere , men jag har läst att de kan kännas så när huvudet trycker emot bäckenet. Inte så skönt men de e sånt man får ta när man är Gravidos ;D ..

Och som sagt skulle jag lätt kunna gå igenom allt detta igen för min lilla Rally Sally . <3

Får se vad som händer ikväll om jag kanske ska sova hos älsklingen ,eller om han sover hos mig eller om jag sover ensam :P.. You never know ..
Just nu så är han hos Jimmy och Janina och kikar lite på hockey :)

På tal om Jimmy och Janina så hittade jag lite gammla bilder på mig och malvina ( deras underbart söta dotter ) och lite på hundarna å så :)

Här är en väldigt liten Malvina och jag som matar :) 
 Sötis Mallvis <3 och Mollsi
 jag för två jular sen :P

Mina fina vovvar , fast malte e såld..

jag och lellen ! <3 äkta kärlek de där


Nej nu ska jag kolla klart på Gladiatorerna :) Puss på er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar