5 jan. 2012

Funderingar


Somnade klockan 5 inatt efter en grym film, försvunnen hette den.

Har inte kunnat sova hela natten inatt har vaknat av "foglossningar"/tryckningar mot höfterna och lite smärta .. men jag tror de inte är nå farligt. Sen vaknade jag runt klockan 14:00 av lite "mensvärk" och tryckande känsla mot ryggen,, väldigt knepiga knäsla , men de kanske går över . Har iaf inte de nu ;p

Idag så ska jag ju följa med Moggisen till hans föräldrar igen :) ,, hoppas det blir lika lyckat som igår :) .. och inge fler konstiga känsla runt magen å höfterna..

För om de skulle va ´på G med bebis så skulle de väl först kännas värre och isf tror jag att jag lägger märke till det iaf :P ..
Skulle ju vara som lite pinsamt om mitt vatten skulle gå när jag är hemma hos hans föräldrar :P haha ,, isf har jag ju mogge i närheten iaf :P .. men ingen BB väska packad :S ,,

Sist jag åkte in till ösd så packade jag ju princip ut allt :P .. Ska packa den senast på Söndag men idag känner jag att jag har ingen ork ..


har jätte svårt att hålla inne frukosten med :S ,, Men idag lärde jag att jag måste nog gå upp å hosta/syp upp galla innan jag käkar för annars kommer bara all frukost upp igen och då kan jag ändå inte käka igen efter de ..

Har iaf fått i mig te och en macka idag ..
Känns inte kul att äta å sen bara få upp allt igen , magsäcken min har nog krymp med ... för bler illamående av mackan jag åt nyss .. Jävla Hosta alltså ,,

Nej nu ska jag lyssna på lite musik och ta de lungt :) ,,

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar