12 jan. 2012

Glad :)

Nu känns det som att förkylningen börjar äntligen avta:) ,, har haft en sån jävla hosta så jag har spytt och inte kunna hålla maten nere..

Men fortfarande jobbigt på morgonen men det blir iaf bättre från dag till dag :)

Här är jag och Min lilla Hedwig som äter kebab :) 

Kom nyss hem ifrån Moggisen :) efter en mysig kväll med gears of war och Johnny English :)
Kan man ha en bättre kväll? :) ,, Tror knappast de ;D

Mogge TROR han ägde ut mig på Gears of war men jag bara lät han få känna sig duktig så inte all hans manlighet försvinner ;D haha

Sötingen gillar inte när jag försöker knäppa kort på han hela tiden
 Men ibland blir han så inne i mobilen så han inte märker ;D hihi ..

Imorgon så kanske Mickis och Lilla Nelly kommer förbi en sväng innan dom åker hem :) Jag ska ställa klockan så jag tar mig upp, för isf skulle dom komma rätt så tidigt .Hon e så söt lill pluppan :)
Kan knappt bärga mig tills jag får min egen ;D ,,

Finaste Mickis med Lilla Nelly! :) <3

Kom på att Kelly är ett rätt fint namn :) ,, men de där med namn tror jag att jag tar när lilla Rally Sally behagar sig att komma ut :)  hihi

Hade 4 Månader med Älsklingen igår med :9 men vi tog väl ut de myset idag ist eftersom jag är en jommerJöns och glömmer å han lika så ;D

Jag Älskar dig Hjärtat. 
Du är mitt allt och jag kan knappt tro att 4 Månader redan passerat <3 
Du och Jag  då klarar vi allt 
<3

nej nu tar jag min tjockis mage och hoppar i säng å kolla på nån film :)
och mysa massor med små kissarna<3



Här är bara kort på Hedwig iaf :P 







P.s
Real Steel är väldigt bra film för er som vill ha film tips ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar