24 jan. 2012

Kom dååå!

Ja nu sitt ja hemma å har precis vakna ;D ,, haha ,,

Fan va skönt de e å sova en sväng efter man har varit ute å gått:)
Gick rätt långt idag , vilket känns med ! :)
Först gick jag till Mogge och drack lite kaffe å så sedan gick vi vidare runt vattentornet osv :) Jätte mysig promenad må ja då säga:)

Sedan så gick ja hem :P eller jag fick Skjuts av Janina en bit :) hihi

Försökte sedan sova ett tag (vilket va typ omöjligt) för jag har 4 små kattungar som tyckte "JA! nu när Ronja ska vila så ska vi va ÖVERALLT ) och då menar jag ÖVERALLT! bakom tv,på hatt hyllan, på data bordet , riva ner och spinna loss på den försökande sovande Ronja ,,, haha ,,, Kan dock inte mer än fnissa lite för dom e ju så söt iaf :)

Men mina nerver gick i taket efter en timme av detta så då fick alla åka in till köket där jag avspärra med en gring :) ,, inte för att den har hindra dom förr men värt ett försök.. och TRO MIG de gjorde de ,, dom låg å sov så sött på min säng när jag vaknade någon timme efter :) Mina små myys! ..






Ska kanske sova hon Moggisen ikv , om jag får? (A) hihi,, ska nog inte va några problem men jag har inte bestämt mig än :P..
En mysig älskling :) 

Just nu väntar jag bara på att mammsen ska sluta jobba å komma hem å mysas med sin ÄLSKADE FINA UNDERBARA HÄRLIGA BÄSTASTE och enda dotter ;D ,, haha

Imorgon så kanske jag ska på mammaträff  hos Josefin :) jag hoppas jag har ork till de efter de jag har kuta idag haha .. Skulle va skoj faktiskt :) ..

Kanske gör nå mer inlägg sen :P .. men nu så ska ja hoppa in i duschen, få lite sammandragningar och hoppas på att jag får värkar som gör så ont så jag vill hoppa igenom en betongvägg :P .. För idag är de bara 10 dagar kvar tills beräknad tid,, :P ..SÅ rally sally lyssna på mammsen å KOM UT ;D ,, jag vill pussas på dig! :D

hej svejs alla readers:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar