7 jan. 2012

LänktaN! v37

ja då har Mickis nyss åkt hem med lilla Nelly ..
Gud en sån söööt unge! ,, Nu känner man riktigt länktan till sin egna :)

Rally Sally Komsi komsi nuuu !
Gick in i vecka 37 idag med :) bara 3 veckor kvar nu :)
Precis lika gammal blev Lilla Nelly idag :) ,3 veckor ,, tiden går snabbt :)

Lägger in lite kort på Mickis Underbara underverk<3







Mickis, Du är en underbar mamma! Det märks på långa vägar !
Och jag önskar er all lycka i livet till Dig ,Jonas och Lilla Nelly!
Du vet jag kommer alltid finnas här å ställa upp ! <3
Älskar dig vännen! :D

2 kommentarer:

  1. Men snart Ronja har du din Rally Sally i dina armar :) 3 Veckor går fort. Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa gud vad jag längtar ! :) ,, tycker hon kan komma NU! :D ,, för jag vill hålla henne i mina armar ! :P ..

    SvaraRadera