1 jan. 2012

Matte musisaurus

Ja då sitter man hemma hos matte och har nyss blivit ägd i monopol av hans barn :P ... Men jag kom faktiskt 2:a

Ligger nu och har en sån otrolig längtan efter att lilla Rally Sally ska komma ut .. Hellst nu efter Mogges bror och hans tjej fick sitt barn för någon dag sedan :P .. Kan väl säga att man är liiite avundsjuk , men min tid kommer den med :) eller min och mogges kanske jag bör säga :) <3

Jag tror vi kommer bli kanon föräldrar , ge oss bara lite tid för man kan ju inte va bäst på allt från början ;D hihi

Mogge sov över hos mig igår :) Det var väldigt mys att somna bredvid mitt lilla hjärta <3 Love him soooooo!!
Synd bara att jag är sjuk och inte kan sova flera timmar i stäck , men de e sånt man får ta ,,
Ska till doktorn imorn och kika i halsen om de e nå :P ,,
Sen tyckte Rally Sally att hon skulle leva rövare igår natt med :) ,, hon rör sig alltid så mycket när mogge är i närheten :P .. tror hon känner av att min puls ökar i hans närvaro :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar