1 jan. 2012

Nyår


Igår så va det nyår och detta firades med Mogge,Ronja,Wilma,Linus,Matte och mammsikamsi ! <3
Det var trevligt faktiskt :) .. utan alkohol för dom som kunde dricka , men kul iaf. 
Vi satt och spela något smart spel och tro de eller ej men mogge å matte vann? :S .. Men dom hade bara tur ^^ 

Mina nyårs löften kommer bli! 
  1. Försöka sluta röka! pga amningen och allt.
  2. Inte vara rädd för att säga det jag trycker och tänker , men kanske man inte säger allt illa man kan tycka om folk men att jag ska våga säga om något är fel.
  3. Bli så klart världens bästa mamma :P , fast de e ju inget löfte de e ju mer fakta ;D
  4. Träffa mogges föräldrar (A) haha har varit lite feg men nu ska ja ta mig i kragen haha 
  5. och sist men inte mins Ha ett underbart spännande år tillsammans med min Älskade Morgan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar