16 jan. 2012

ojoj

ojoj ... vad jag har bloggat idag :)
Tur att de inte är de ända jag gör bara :) hihi

Tänkte skriva vad jag har hunnit med å så idag, fast kvällen är ung så kanske hinner lite till :)


  • Nu så ska jag drick upp mitt kaffe och kolla om jag kanske ska göra om bloggen en aning :)

  • Sen efter Mammsikams har åkt till jobbet ska jag plocka och städa lite :) men mamma får ta disken sedan när hon kommer hem :) hihi 

  • Sen/ medans jag städar ska jag försöka få till de sista av rummet .(orkar inte med detta idag :P .. hihi )

  • Kanske jag hinner gå till Janina en sväng om hon vill ha besök ? Kanske träffa Moggisen om han har tid :) Ja man får väl se vad som händer och sker :) .. (Har inte träffat han än, men de kommer bli de med :) )

  • Packa bebisväskan ännu en gång :)  

    Ja det har jag gjort idag :) ,, Nu så blir de dax för lite middag och slöa lite framför min fina fina tv :) 

    Kram 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar