21 jan. 2012

Ojsan ;D

Hejsan hoppsan :)

Shit nu har jag inte blogga på ett bra tag, men ni får iaf va glad att  de blev många blogg inlägg sist ;D

Har nyss kommit hem ifrån hjärtat efter en mysig kväll med kaffe,bullar å film :)

Känns bra att jag har ett så pass bra förhållande nu som jag har :)
Det är kärleksfullt, roligt och mysigt :) Har så otrolig roligt med Moggisen och det spelar ingen roll vart man ses så är det alltid lika pirr i magen :)
Det känns helt fantastiskt att hittat en sån kille som accepterar situationen som den är.
Nej så det var en helt underbar kväll :)

Idag så va jag en sväng med Märta till flyfältet med Molly med :) Det var roligt men de känns på kroppen att man har ett par xtra kg ;D ,, För när ja kom hem så slocknade jag , sedan käka ja å slockna igen :P


Lägger in lite fler bilder på mina djur, som vissa av er kanske vet så har jag ett otroligt djur  intresse och älskar att fördjupa mig i deras psykologi.

Här är Molly :)
 Här är min ÄLSKLING Leya

Men de e bra å röra på sig. Kanske hinner med en sväng med Märta imorgon igen. Beroende på hur pigg jag är.

På måndag ska jag till BM klockan 10:30. Känns lite spännande att höra om lilla Rally Sally ligger med huvudet fixerat nerråt eller om hon har vänt sig igen. Men de tror jag inte.. Känner iaf hur hon sparkar på sidan av mot revbenen.

Går in i vecka 39 idag :) spännande värre :) 2 veckor kvar,,, inte alls länge ...




För ett år sedan kunde jag aldrig tro att jag skulle va hög gravid, ha en underbar pojkvän som jag ska starta familj med och ens kunna finna den lyckan jag har idag. Jag är så otroligt tacksam över det jag har! <3 :)

Nej nu ska jag käka lite och kika på någon till film :)

God natt allesammans och hoppas ni har haft en bra helg.

2 kommentarer:

  1. Fiiiin du e älskade Ronja! Det känns som igår jag va barnvakt till dig å du sket orange (berodde på att du endast ville ha nyponsoppa i nappflaskan)! Nu e du stor å så vacker! Lycka till med din bebbe å lycka till med Mogge! Han gick i brorsans klass å de var väldigt goda vänner... Kramar, Paula.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) .. haha ja jag gillade ju nyponsoppa , nu däremot hatara jag de :P ..

    Jasså? va coolt :) ja Mogge e verkligen en snäll å söt människa <3

    SvaraRadera