2 jan. 2012

Sent men pigg

Allt känns så bra just nu =D

Tänk att en person kan förändra på någon timme från att varit lite nere till att va så glad så man vill skutta runt som stampe i bambi :P Helt otroligt. Självklart så pratar jag om min underbara pojkvän <3

Han vet verkligen vad man ska göra i rätt situationer <3
Och jag Älskar honom såå ..

Känns bra att äntligen har man hittat en mogen pojkvän som inte behöver ha koll på mig, som finns där jämt och ständigt ,som ställer upp i vått å tort ,som älskar mig vilken dag det än är på året och som framför allt jag känner mig alltid trygg med .

Min Hetnos med min lilla Hedwig


En sak är jag helt säker på i mitt liv, vad som än händer så kommer han bli en underbar pappa <3 och min dröm har slagit in , han ska bli en underbar pappa till VåRAT barn :) .. Även om han inte är den blodsliga pappa så kommer han finnas som en pappa gestalt till min lilla rally sally. och jag måste lära mig att sluta säga "min rally sally" då kommer de bli vårt :) <3

Själv har jag levit utan pappa ända tills jag va runt 6 år då jag träffade min pappa för första gången. Vilket blev en tragisk tid med mycket psykiskt påfrestelse.  Jag önskar att jag hade kunna slippa träffa min pappa i mitt liv överhuvudtaget i mitt liv. Men som tur är så har jag min fina styvfar Matte nu <3 och han har fått min pappa kärlek som jag aldrig ens skulle vilja ge min riktiga pappa.

Pappor.
Det är lite roligt med familjer! ,, Egentligen så är mamma min enda rena blodsliga familj som har jag .. Sen har jag halvsyskon (som min riktiga far ställt till med , underbara barn men Jocke(min pappa) kan som vanlig aldrig ta hand om sina avkommor) halv kusiner osv.. bara halv.. men de "roliga" är ,, att jag har egentligen inte så bra kontakt med någon av min släkt ..
Egentligen så "älskar" jag mina låssas syskon och släkt mer ,, ex som Janina m. familj,Madde med familj, Christine m. familj osv osv... Dom ser jag som min släkt ,mina nära och kära.
Jag skulle kunna offra allt för dom! <3 Men jag skulle nog inte alls kunna offra lika mycket för mina halv kusiner,syskon eller liknande.. för dom har aldrig funnits i mitt liv ..

MEN jag måste tillägga att Rasmus, min halv bror i gbg är inte till den gruppen .. Älskar han så kärt för just att han är min " ända" släkt som är halvbror och som jag har en viss kontakt med. Detta är såklart tack vare hans mamma Alexandra .,.. Så han skulle jag göra allt för med , han är min bror <3

Men de jag vill få fram är att blod betyder inte allt. En familj borde man få välja vilka som ska va med. På så sätt skulle man ha bra kontakt med sin familj ,släkt och alltid känna att dom finns där..
Tänk vilka roliga julafton,nyår,midsommar och såna högtider man skulle ha <3

När jag får Rally Sally så ska hon självklart få veta vem som är biologiska pappan och se bilder och så. Men Morgan kommer alltid vara hennes pappa, hennes stora hjälte och hennes faders gestalt. Den som hon kommer springa till när inte jag finns i närheten , den som hon kommer finna trygghet hos och den som kommer visa henne hur en pappa ska vara. Precis som Matte har varit för mig,,, och som även Richard var ett tag( min plastpappa som fanns i mitt liv ett tag men som valde att lämna livet)

Om jag kunde så skulle jag vilja att Morgan var den biologiska pappan , men nu är det inte så och det ska nog inte spela så stor roll iaf. 
Jag älskar han , han älskar mig och vi kommer tillsammans överösa Rallysally med så mycket kärlek som är möjligt , det vet jag <3 

Gud va gött de kändes att skriva av sig nu :)
Tack för att ni orkade läsa och kommentera gärna era åsikter om pappor,famil,mitt inlägg eller vad ni vill :)

Kram och god natt på er ! // MammaRonja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar