8 jan. 2012

Spännande.

Gravid bilder för v37.


Jag börjar bli rätt tjockis nu :) 






Imorgon ska jag ,mamma och Morgan in till stan på tillväxtultraljud.
Vi ska se om lilla Rally sally har växt något sen sist, om jag fortfarande har lite fostervatten och om hon har vänt sig från säte och lagt sig till rätta.

Om hon inte har gjort de lär dom kanske vilja vända henne. Om jag har för lite fostervatten så kanske dom tillochmed sätter igång mig , eftersom jag ändå är i vecka 37 så skulle det inte vara några problem.

Jag vet inte riktigt vad jag känner om allt detta. Det är en stor grej för mig. Tänk om detta är det sista blogg inlägget jag skriver som Ikke mamma än .. :O ..
Ja allt kan hända imorgon känns det som ..

Så vad vill jag? ,,
Ska jag vara ärlig så vill jag så gärna ha ut henne <3 :D ,, jag vill se mitt lilla underverk, jag vill hålla henne, amma henne,mysa med henne och bara hålla henne i mina händer och känna de första riktiga  moders känslorna. Låter jag knäpp nu ?! :P .. haha ..
Men det är iaf så jag känner.
Jag vill inte få barn imorgon för att slippa gravid magen, inte för all tryckningar mot revbenen eller för att slippa foglossningar utan för att min längtan efter min lilla skatt är så efterlängtan!

Åker väl imorgon  runt klockan 8 mot staden ösd.
Och till alla er som ska messa å ringa å hålla på .. tänk på detta . Jag svara när jag kan och de kommer iaf komma ut på FB innan jag svarar på alla mess.

Tänkte på det sist jag åkte in .. SHIT va många som tillochmed RINGDE?! ,, hallå tror ni jag skulle svara ifall jag skulle ligga å föda barn? .. visst om de e familj men vissa som jag bara känner till som messar som att dom känt mig i 100 år ,  nej de tycker jag är fel .

Och messa inte till mamma heller för hon är ännu sämre på att svara ..

Jag vill inte "Skälla" på er som messa å ringde som nå tok sist , men de är nog stressigt som det är i en sån situation så jag därför har jag bestämt mig att jag lägger upp på fb efter allting är klart med koll å allt ..

Nej nu så ska jag lägga mig på soffan och kolla på Bridget Jones på 8an :) och bara va en tjockis i tskirt och pyamas byxor :) Natti natti

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon och jag hoppas allt kommer gå bra..kram

    SvaraRadera
  2. åå ja förstår att du längtar efter henne :) men de är ju bra om hon få ligga kvar tiden ut om d inte är skadligt för hon :) för de sätter ju inte igång en förlossning 1 månad för tidigt om de inte verkligen behövs. Å så kanske du få mindre tid att ligga kvar på BB om hon är helt "klar" :) är ju inte bara vikten som avgör om hon är "klar" :) Lycka till å hoppas vi hörs nått :) Om inte annat så se ja väl på facebook ;) Kram

    SvaraRadera