2 jan. 2012

Tråkdag

Ja idag har jag inte gjort så mycket.
Va upp och spydde en snabbis , fortdfarande lite blodklumpar men de äkliga är gallan :( ,, ursh ,, men men hoppas på att bli frisk snart :) ..

Har haft lite funderingart idag om livet osv. så jag tog en lång promenad till ett ställe där man kan grilla och fiska ca 1 km från hoting kanske om inte mer. Det var rätt så mysigt att va ute och gå i de varma snövädret :)

Men jag var inte helt ensam hade min lilla busfrö till hund med mig (Molly) så hon vart glad att hon fick ut å gå iaf..

Sitter nu och väntar på att min kille ska höra av sig och kanske vill hitta på något..
Funderar på om jag ska ta en promenad in till byn innan ,om jag hinner ,, men jag får se..

Är lite nervös inför den 9 januari när jag ska in till ösd för tillväxtkontroll.. vet inte om dom kanske får för sig att sätta igång mig. Men jag hoppas att jag inte har förlora nå mer fostervatten ..

Nej de va lite för mig idag :)

Kram på er mina trogna läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar