16 jan. 2012

Tränings sätt

Hej hej alla blogg läsare..

Jag har börja fundera efter graviditeten. 
Hur kan man få bort den överblivna huden och bygga upp självförtroendet igen? 

Jag har suttit och spåna ett tag på nätet och kommit fram till att Pole Dace och Zumba borde vara de som är bäst på den biten. 

Själv tycker Pole dance låter mer tagande. 

Nu tänker ni kanske " vadå? strippstång å dansa !? hallå du har ju blivigt mamma?!" 

Men tänk ett steg längre! 

Man rör på sig , tränar massor av muskler på hela kroppen, man får dansa och röra sig precis som man vill ,man kan om man vill göra de till en mysig stund för partnern med samtidigt som man tränar ?! ,, OCH glöm inte att när man själv ser hur man utvecklas med stången så kan de ju inte bygga självförtroende på ett bättre sätt?? ,, Känna sig sexig och smidig som en katt ;D Mjauuu ;D ,, 
Synd bara att där jag bor så finns det ingen sån kurs, men man kanske kan själv få tag på en stång och sätta upp egna speglar typ i källaren?? :P.. 

Nej jag bler riktigt impad av detta tränings sätt och ska nog önska mig en "stripp pole " i 20års pressent ;D ,, 


Nej nu ska jag klä på mig lite å börja gå till Janina och hälsa på :) ,, 

Kramar

2 kommentarer:

  1. HEJSAN! haha nej men det är jennie som skriver vi som bodde grannar på kyrklägdan! höhö och att dansa på stång är ett sjukt bra tränings sätt. ja har en polare i stockholm som går sån kurs och hon är as smidig och stark osv nu. men de finns ju kanske ingen sån kurs äns i stan? ja vet inte, jag är också sjukt sugen på de ^^ och att skaffa en egen stång är ju nåning men å vet man ju inte hur man ska träna på den xD ja ville bara säga de. ehhehehe

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) ja du må komma förbi å hälsa på någon gång :)
    Nej jag vet de e skit dåligt med sånna kurser , men man får väl träna å sen lära ut kurser,, Ska vi starta företag i pole dancing? haha :P ...

    Hoppas allt e bra med dig!
    Kramar

    SvaraRadera