3 jan. 2012

Vilken Kondis! ;D

Idag så har jag mest hängt hemma hos min styvpappa Matte :) och umgåtts med mina tre plastsyskon för dom åker hem imåra :( 

Vi va ute och släppte lilla Molly vid flygfältet där jag brottades lite i den djupa snön med henne :) ,,, mys med hundar ibland alltså .. Jag vet att jag bör ta det lugnt men jag mår verkligen inte bra av att ligga rakt upp å ner hemma hela tiden .. Så därför har jag även (fast jag inte fick för min mamma ,kille m.m) skotta :P .. jag tar det ju väääldigt lugnt ...Men dom är ju bara rädd om mig och vill inte att jag ska gära illa mig osv.. 

Men vad är egentligen bäst? Bör jag tvinga mig att ligga still och "må dåligt" eller kan jag hålla på som jag gör ? dvs ut och gå några/någon km per dag, leka med hundarna, skotta m.m ... För det är ju då jag mår som bäst när jag får hitta på saker.. Saknar som fan att köra hjulsaltare men då vet man ju hur det gick , haha ,, sist jag gjorde de fick jag förverkar och fick åka in till stan :P .. och de behövs inte nu :) 

Annars jag har varit hos Morgan ikv med och myst :) .. Imorgon ska ja ev träffa hans föräldrar för FÖRSTA GÅNGEN :) pirri pirr ,, men det ska bli skoj :P .. Har ju iof träffat hans pappa en sväng, som var riktigt trevlig och visst har jag träffa hans mamma en snabbis med i all hast men imorgon lär de ju inte bli i 10 min .. 

Tänkte bjuda på några magbilder såhär på det nya året :) 

Nu är jag i v.36 och har precis 30 dagar till beräknad bf :)




Hej svejs alla readers :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar