11 feb. 2012

Bad time!

Ja då har man precis stigit ut ur duschen en sväng :)  Härligt att duscha vaaarmt !
Snart bli det att hoppa in igen för lill pluppen ska få ta sig ett litet bad innan vi ska mysa ner oss i soffan och kolla på gladiatoerna :) Med massa chips och dricka :)
Det har vi verkligen förtänat :) .

Melizza har varit lite snuvig ,men det är över nu som tur är . Inte roligt att se de lilla pyret grina :( Så jag försöker så gott jag kan att finnas å trösta henne . Inte så lätt när man är snorig och inte kan snyta sig, tur att jag hade koksaltlösning och snorsug då ;D .. Vuxen poängen stiger känner jag :)

Måste berätta ännu en gång att vara mamma är så otroligt ofattbart kul :) Man får känna sig behövd och varje morgon man vaknar efter en kanske lite jobbig kväll så kollar man ner på de lilla under man fått och känner hur varm och hur mycket kärlek man känner för henne <3
Nej kan inte mer än säga att jag har varit med om många grejer , men när jag blev mamma är det bästa som har hänt i hela mitt liv och I LOVE IT!

Jag och Melizza va på sociala i fredags och gjorde DNA test (faderskapstest)
De va lite läskigt att stoppa in den där topsen i munnen på henne men hon skötte sig så bra och bara sov.
Tyckte mötet gick bra men dom ställde lite knepiga frågor. Mycket om datum och sånt (och jag som är så dålig på datum!)  Men i de stora hela så gick de väl bra.

Idag så var jag ,Melizza och Mogge och hälsade på Hennes farmor och farfar . Hon va så snäll å sov hela tiden , inga problem att ta med den lilltjejen på besök :) .
Känns så bra att dom är så välkomnande in i deras familj :)
Han har verkligen en ur gullig mamma och Pappa moggisen :)

Det känns bra att man ändå är accepterad av dom fast Mogge inte är den biologiska pappan, men att man ändå blir behandlad som familj.

Något annat har väl som inte hänt .. varit väldigt lugnt å så :)

Kommer hålla er mer uppdaterad sen era nyfikna jävlar ;D hihi *blink blink*

Kramar från Melizza och Mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar