13 feb. 2012

Familjen är viktigast


Är bara tvungen att skriva lite om min familj.
Jag har ingen stor familj, det har jag inte. Men den familjen jag har har sån stor kärlek så de finns inte ord till.
Jag älskar min mamma över hela mitt hjärta och jag vet att hon älskar mig.
Vi har varit med om så mycket tillsammans och i dagens läge vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig igenom allt utan henne.

Hon skulle aldrig låta mig få komma in på fel vägar och om jag skulle de vet jag att hon skulle finnas där i de mörkaste stunderna.
Jag är så otroligt tacksam över att jag har en mamma som henne <3



Sen har jag aldrig haft någon biologisk pappa som funnits där . Och när han har kommit in i mitt liv har han bara ställt till det och gjort mitt liv till piss . Men äntligen kan jag säga att jag har en pappa (visst inte biologisk) som jag vet finns där för mig och som har bevisat att pappor behöver inte alltid ställa till de för en i en familj :)

Jag är så glad att du kom in i vårat liv Matte.

Nu så är ju inte Mamma och Matte tillsammans , men ändå så bra vänner och jag har fortfarande Matte som en pappa och som en morfar åt Melizza.

p.s Tack mamma för att du ställde upp för mig idag <3 Jag är så otoligt tacksam över den timmen jag fick sova :) Älskar dig <3

4 kommentarer:

  1. Det var fint skrivet av dej.
    Önskar dej all lycka i livet.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ronja detta rörde mig till tårar. Kram till dig o din familj :) // Anna

    SvaraRadera
  3. Kan inte skriva mer än sanningen :)

    SvaraRadera
  4. fint du skriver :) å familjen är ju de viktigaste, ni ha ju haft de tungt å gått igenom mer än man ska behöva göra på en livstid :( men de ha nog stärkt er med. Ja älskar er <3 å de är som sagt inte den pappa som är biologisk pappa som är den man ser som sin pappa (mycke pappa i den meningen hehe ) utan den som ÄR de. Kram kram

    SvaraRadera