16 feb. 2012

Wannabe's! ;D


Hejsan Hoppsan =)

Idag så blev man bjuden av sötaste mammsen på Pizza :) Hon är så snäll så min lilla mammsi kams <3
Hade såklart med Lillkorven med :) hon va så snäll så å lät mamma käka i lugn å ro medans hon själv sov :)

Sedan hade vi besök av gulligaste Janina och Malvina. Så vi satt å surra lite skit :) och käka massa med GO fika.
Jag är så glad över mina vänner :) Dom är dom bästa!

Igår så var jag på mamma träff :) Det var trevligt och vi var hos Madde och käka go fika där med :) Det är kul att se vilka som kommer gå i dagis ungefär samtidigt som Melizza , sen tror jag att de e viktigt för barn att umgås me andra barn så dom inte blir så egoistiska å sånt . Att dom inte vet hur man kan dela med sig och leka med andra barn. nej mammagruppen är verkligen bra :) och hells för barnen :)

Nu är ju inte Melizza så stor än men i framtiden tror jag de är bra =D


Sen ! antar att ni som läser blev lite nyfiken på Titeln på detta blogg inlägg.
Det som hänt nu är inget speciellt egentligen men ännu en gång wannabe's .. har haft olika personer(FLER INTE BARA EN)  som vill va mig verkar de som,.. dom klär sig som mig,försöker komma in i mina kompis kretsar osv osv.. De e inte så jobbigt har jag kommit på ..
Jag mena jag ÄLSKAR ju mig själv och de e klart att dom utan personlighet,utseende och sånt vill vara mig. jag har ju allt ;D ,, Så wannabe's (ni vet vilka ni är ) fortsätt försöka men en dag så måste ni inse den dramatiska verkligheten att det finns ju bara ett orginal ;D ,, men ni kan ju alltid få slösa bort era missär till liv att försöka va mig :)

Vidare till mitt liv :) ....
Efter Janina hade hälsat på så åkte jag och Mellizen till Mogge och hälsade på :) Min Mys Moggis är så söt så :) Men tiden gick så snabbt för han var tvungen att stänga macken kl 22:00. Så vi får försöka träffa varandra imorgon en sväng :) <3

Här kommer en film på KaraMelliz sötare än socker som vill pussa på mamma =)


Nej nu blir de Film Time med mammsi kams
God natt..

P.s Laddar upp lite pic's =) och kommentera mera :) Ciao ciao


Mammas lillkorv!<3<3



men momma e rätt bra med =)




skönt å sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar