24 mars 2012

BORING!

Hejsan :)

ja vad har jag gjort idag?
Sov över hos Mogge. Men vaknade runt 06:00 av en liten söting som kom på att även hon har en röst som heter duga. Fast hon var rätt charmig när hon låg där och jollra på :)
Sedan så gick jag till Matte för att bada i hans badkar med melliz :) sÅ nu e jag helt fet om hyn av all babyolja ;D hoho ..
Efter det gick jag hem och käka.
Gick ut på den dagliga promenixen med Melliz och kikade in hos märta :) Det var trevligt , men funderar på att hälsa på imorgon igen :)
Sen kom mogge hit och käkade lite glass å nu skulle han ta sig nån bira med en av hans vänner.

Ja de är väl de som har hänt idag.. dvs INTE ALLS MKT! :P ...
Inte för att jag vill klaga eller så men ;D

Just nu är jag faktist lite less för jag sitter hemma för de mesta känns de som och om jag inte gör de så sitter jag hos mogge eller matte, MEN jag gör fortfarande samma sak överallt
se på film/tv
ammar
dricker kaffe
 å så om å om å om å om igen..

De finns liksom inget som bryter vardagen riktigt .. Inte för att jag ogillar de men när man går hemma som jag gör nu så skulle de inte skada om det kunde hända nå annat...

Ne nu ska jag gå å kolla på mer tv.........

/Less Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar