16 mars 2012

Jippie

Ja idag tog jag och hjärtat sovmorgon till klockan 11. Eller vi va väl vaken runt 9 men låg å drog oss och slumra till lite hit å dit..

Roligaste va nog när hon börja gnälla å jag gick upp gör att hämta blöjor och nappen å när ja kom tillbaka så ligger den lilla fiser å sover ..detta tog typ 2 min vill jag tillägga :P
Lilla busungen där :)

Idag har jag nerverna på hörvarv ,för Melliz ska sova över hos sin pappa för FÖSTA gången helt själv :) Nog för attjag vet att de kommer gå kanon , men hur ska jag klara mig utan min lilla ängel? *en mamma som liider* haha

Har fått ett nytt smeknamn av mamma och Moggis och de e hönsmamma :P .. men jag kan inte rå för att jag vill hellst ha koll på allt ;D haha

Nej men det ska bli väldigt spännande , men de e ju iof bara över natten och lite på dagen , för sen måste moggis jobba igen . Men han får väl ha henne mer när han har sina lediga veckor <3

Igår så var jag och mamma till Dorro en sväng och då fick Melliz vara med pappa sin oxå någon timme. Det gick kanon bra ! :) Han var upp med melliz till hans föräldrar occh tydligen hade hans mamma lagt beslag på henne direkt ^^ hihi ,, så gulligt !
Men de e klart vem kan hålla fingrarna ifrån min sööta plutta!?? de går ju bara inte :) Så jag förstår hon.

Dagens outfit =)
(klänningen fick hon av Eldbjörk och stig-erik)



Visst e hon finast? :) jag är så stolt !

Här är ett litet videoklipp när min fina prinsessa ler =)

Varing för känsliga läsare!

Eftersom Melliz ska sova hos mnogge så skickar jag med bröstmjölk och jag är sååå stolt! Jag måste bara berätta att den är fortfarande gulaktig( vilket betyder att den e tjock) och när den ligger i någon kvart så ser man genast hur "grädden" flyter upp och de e inte Lite!
Var bara tvungen att dela med mig den egentligen helt OINTRESSANTA info :P men men .,,, när man har blivit mamma får man ta upp lite sådär ofräsha grejer om ens barn.

Over and out! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar