22 apr. 2012

Jag Älskar mitt liv!

Hejsan alla läsare :)

Nu sitter jag hemma ensam , shit va längesedan man va ensam :P .. Eller jag har ju Melliz och Leya hemma iof :)

Tänkte skriva lite som jag glömt å skriva och lite om va jag gjort i helgen. Alltså inget intressant enligt mig men kanske för er :)

En gammal väns mamma var här å hälsade på (?)förra veckan (tror jag). Iaf Mia var här och hälsade på med sin lilla vovve :) Huur söt som hellst!  Eller hur?


Var även hos Jimmy,Janina och Malvina och hälsade på medans Jimmy, simon och Matte kikade på hockey. Sedan så blev de tacos :) MUMS! va gott de va
Malvina var väldigt gullig mot Mellizen och upprepade ett antal "BEBIS" Så otroligt söt den ungen är :) hihi
Lik pappa men söt ändå kan man väl säga haha.




Har spenderat mesta av veckan sjuk och hemma hos Älsklingen, som även han har varit sjuk :(  Tycker så synd om han att han måste jobba imorgon fast han har haft frossa å dess värre :( ,,, men jag är ju tillsammans med en hårding !

Mmm, Mr hottie!

 Testade även klänningen som jag fick (som liten) av mamma när hon var i london på lilla Melizza :) Se så fin hon blev min lilla Prinsessa :) <3


Har varit och hälsa på Madde m. familj idag med :) Kul å se hur Emmie och Melliza växer :) och att det bara skiljer två veckor emellan dom :) Så underbart söta dom är!
Jag hoppas dom blir lika bra vänner som jag och Felix var när vi var små (Felix är maddes äldsta son)




Efter det åktejag hem en sväng och sedan så var jag ute och gick lite med ÄLSKLINGS Märta <3 =) hihi

Sen när jag kom hem så blev de inte så mycket mer. Jollra på lite med Världens finaste dotter och käkade middag :)

Som vanligt lägger jag upp lite fina bilder på min Älskade underbara fina dotter. ( det finns inget som kan värdesätta sig emot henne)


Inte nog med att hon e söt , hon är en riktig liten glad skit med :) 
Detta var på påsk då hon var lite fint gult klädd :) 



 Här är man hemma hos Pappsen och leker (eller stirrar) i hello kitty baby gymmet :)


 Nyvaken söting hemme hos pappsen och som vanligt är varje ny dag en glad och lycklig dag för lilla älsklingen , även om de  e klockan halv sex på morgonen ;D



 Älskar även min dotters ögon, när jag ser på dom så vet jag att jag kan inte få ett bättre liv än att vara mamma till detta underbara barn <3
" Nu är man på väg å ut å ragga med farsan ;D "
 Undrar vad hon ser här då? ,, kan de vara momma,moffa eller pappa som gör miner? ;D haha
 Att du även när du sover kan vara så underbart vacker ? <3

 Hamsterkinder?? näheee?? ;D haha

 Detta var ikväll när vi låg och träna  nackmusklerna lite ;D hihi









Nej de var allt för mig! Nu ska jag krypa ner med hjärtat och kika på en film tror jag :) Natti natti<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar