24 apr. 2012

Japp

 Ja idag börjar jag med en bild som verkligen får mig att tänka till lite. :)

Igår när jag var på seans så fick jag kontakt med momma<3 Gud vilken otrolig känsla de kändes som <3 Absolut värt pengarna!

Igår fick Mellizen sin vacernation med , hon var så duktig. Och ingen feber eller grinig har hon varit idag :) så de mogge försökte skrämma mig med att hon kunde bli "förjävligt" rent ut sagt var FEL :)

De känns som att om man hamnar på botten ibland så finns det alltid en morgondag som kommer bli bättre än gårdagen :) och de e faktist sant :)
Idag känner jag mig som en ny människa :) Jag är Bra precis som jag är ! än vissa som alltid ska bedömma en annans liv medans dom har själva ett jävla bagage :P
De känns faktist lite roligt att folk ska bry sig så pass mycket om vad jag skriver, vad jag tar för kort, hur jag lever mitt liv. De måste ju vara för att dom själva har inget liv att se efter ;D ,,
Sedan tror jag att jag ska fan dra ner på de där jäbla facebook:andet så jävla mycket missförstång,skvaller osv osv ,,,  Så händan efter om NÅGON vill ha tag på mig skriv inte på mail ,chatt eller i loggen på fb . Jag har en mobil :)
Så daxs för Facebook PAUS! :)  and live the real life :) !

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite och kanske gå å hälsa på min älskling  på jobbet :)

p.s bara för jag ska sluta med facebook så betyder inte de att jag ska sluta blogga :) ,, nej jag lover de kommer mer :)
d.s

Kram på er alla sötingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar