30 apr. 2012

Kväll

Go kväll goa läsare ;D

Jag saknar Göteborg och min halv lillebror Rasmus :) han fyllde år för några veckor sedan och jag hann inte gratta han så jag önskar jag kunde åka ner och ge han pressent <3

Men jag är otroligt glad för att Ronja ,Wilma och Linus är här :) <3
Familjen är de bästa jag har <3¨

Så vad har jag gjort idag ? ..

Hmmm INGENTING :) men ibland kan de va skönt att göra ingenting faktiskt :)

Jag var på rätt dåligt humör mitt i dagen men sedan ändrades de :)

Ronja är bäst men hon åt upp all min glass idag :P .. de skulle jag skriva tyckte ronja medans hon sitter här bredvid mig och tjuvkikar haha :P

Funderar på att kanske ta en kvälls promenad innan BB :P .. hmm,,,

Aja de va de jag hade å skriva

Over and out ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar