15 apr. 2012

Ojsan

Hejsan :)

Nu har jag inte uppdatera på ett tag :) .. men nu är det dax ige

Jag , Melizza och Morgan var iväg till stan i torsdags på röntgen. För att kika om Melizzaz njurar ,urinblpsa och "röret" emellan va ok. och de va de :) eller dom såg inte riktigt just de där "urinledarna" men dom skulle återkomma om dom såg nå , och de har dom inte gjort än :)

Så de är väl så hon ligger till nu . Skönt att slippa alla mediciner å sånt :)

Själv så tror jag att jag håller på att bli sjuk :( ,, känner mig snorig och ont i halsen som satanvetti.

Annars har de inte hänt så mkt, inger mer om rummet heller :P .. men de e iaf på G :P

Hiss och DISSS!

Diss...
 Men däremot i Hoting händer de saker .. jag fattar verkligen inte dom här som går på sina "egna" asså visst har man vetat att de alltid är bråk mellan strömsundarna ,hotingbor,backe,dorro, osv osv .. men när hotingbor går på hoting bor och tillochmed dom som  har varit vänner ett bra tag?? ,, DE E JU SINNES SJUKT! tycker jag .. vad hände med de gammla hedliga snacka ut om saken?????

Ne ist så slåss å förstör man saker ,, de e fan idiotiskt och sååå jävla omoget. Själv tycker jag Om personerna i fråga väldigt mycket men tycker deras handligar är helt bortom gränser??

Men de är väl så när folk inte lär sig att bli vuxna och accepterar de , utan när dom försöker leva kvar i fjortistiderna. :S ,,
Sen diss till alla som bara tänker på sig själva och inte kan ställa upp för familj,vänner osv ! tycker de e så sjukt irriterande när man ställer upp ,gotar och blundar för dom som kör med en och sen tror man att dom ska ställa upp tillbaka sedan ... Så jävla tragiskt ,,,

SEN INNAN DU/NI tar åt er , ni vet vilka ,,, DETTA ÄR INTE RIKTAT MOT ER! ABSOLUT INTE JAG KÄNNER FLER FOLK ÄN DOM I HOTING ... pallar inte med massa hon skrev si å så i bloggen och buhuuu hon menar mej.. så nu bokstaverar jag detta är verkligen INTE TILL ER!!!!!!!!!!! :)


Hiss..

Hiss till dom som står emot att göra nåtog tillbaka , visar bara att ni har mer personlighet än dom !

Ne nu har jag fått skrivigt av mig lite bajs :) så Hejsvejs !

4 kommentarer:

  1. För det är ju mer moget att skriva det på sin blogg ist för och ta det med dom :)

    SvaraRadera
  2. :-) de har jag redan oxå så ....

    SvaraRadera
  3. Och, det är ju ännu mer moget att kommentera anonymt. :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag håller med Marina! ,, men du vet ju hur vissa folk är :)

    SvaraRadera