11 apr. 2012

Studentkryssningen

Ja igår kom jag hem från studentkryssningen :) ,, satan vad jag saknade Lilla Melliz men hon hade haft de så mysigt med mamma och matte :)

Vi åkte över till finland på raggen med båten ;D ..
Det var faktist rätt skojj , två discon m. bar, tax free och massa annat..
höll på typ att gå vilse heeela tiden!

Jag och Jennifer bodde på högsta våningen som gick att bo på ( våning 9 av 10) Längst upp va de bara disco och soldäck.

Men jag fick sova i hytten ensam iaf för Jennifer hade de skoj hemma hos cicci å Ebba . Men inte klagar jag ;D

Här kommer lite bilder från resan. Tuvärr blev de inte så mkt kort för jag hade som annat för mig(A)

Resan till sthlm! seeegt att åka buss

 Vi stannade och käka på statiol.
 Edison :)
 Hannes :P
 Grabbarna bus :P
 Jens! :D
 Edisons och Hannes kvitto för hytten.
 Statiol ,,,, vidare mot kryssningen
 Mupparna :P
 Båt :) ,, fast de va inte den båten vi åkte men den va MINST lika stor.
 Kön......Suck....
 Mer kö.....
 På Hytten =) nu var vi färdig fixade :) Mumsigt


 haha ser rakt in i skrevet på mig ,,,,,nästan haha
 Hyttfest hos grannen
 cicci fick inte med jennifer på kort.
 DISCO BABY!


En annan Jennifers hand ville va me :P

 Så jävla roligt !!
 Dagen efter .. men inga bakis skallar :P

 Äntligen i sthlm igen <3
 Bussen hen var fan nästan 'ännu värre, för där fortsatt festen!
 Trött!!!
 Fjortis Hannes xD

 Viktor låg å mös på två säten tills....

 vad hände??
 Joooo GAYHÖG!!!
 Sen tyckte viktor att de skulle ju va kul å se hur långt han fick in armbandet i näsan :P
 haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar