15 maj 2012

Shit the same

Hejsan !
I helgen så har jag varit med Märta :) Det var skit skoj och vi hade så tokigt roligt :) Jag är så glad att jag har en sån vän som henne <3 

Så snygg blev jag i Märta glasögon




Idag så har jag och Melliz varit ute och promenerat i de fina vädret med Moggisen :)
Det är så härligt å vara ute i de otroligt fina vädret :)

Iväll ska jag och Melliz Sova hos Mogge :) Det är verkligen efterlängtat efter han har varit så sjuk så länge.


Imorgon ska vi iväg och väga Melizza :) Hon lär säker vara uppe i minst 6500gram nu :) *stolt mamma*

Kunde tuvärr inte låsa min blogg men jag får väl ta den skiten som vissa kommer med då , för jag har rätt att skriva vad jag vill när jag vill. Och inte för att jag har skrivit något fel heller.

Igår så var jag och Mogge iväg till ström och gick på dollar,simonsons å sånt. Jag var tvungen att skaffa en bitring eftersom våran lilla tjej håller på att få sina tänder :)
Febern kommer och går hela tiden, hon dregglar och biter på allt hon kan få tag på :P
Sedan så handlade jag våt servetter,blöjor,kakor,dreggelskydd,haklapp osv osv,, en massa handlade jag :P hihi ..

Nej nu ska jag fixa och dona lite så ska jag lägga upp bild på rummet åt Mellizen sen :)

Kram på er alla

P.s
Dumma,idiotiska osv kommentarer kommer tas bort så ingen mening att ni skickar sånna. Det låter bara er se dåliga ut.
Visst att ni kan få ha era åsikter men att kalla mig dum i huvudet och att jag inte sköter Melizza på rätt sätt är bara skit snack!
d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar