14 juni 2012

Halloj!

Nu har det hänt en massa jag inte bloggat om men de får vi ta nu! :D .. Jag kommer säkert och glömma en massa för det har varit lite svåra tider.

Vi börjar med de dåliga nyheterna .
Melizza har ingen morfar längre. Så nu va de inte mer me det.

Sedan är jag lite depp idag. För idag så tar jag "studenten" jag skulle få mina studentbetyg å sånt men jag fortsätter lite nästa år för att bara göra klart de få kurserna jag har kvar.
Men vad gör jag som 20 årig ny student `? Ingenting...Jag som köppte student mössa  å allt .


 Men jag vet inte vart lusten har tagit vägen . Den försvann väl med alla vännerna som försvann. Suck..
Inte för att jag säger att jag vill ut och festa , men jag skulle ändå vilja gå ut med mina vänner ...om jag nu har några kvar.
Men jag antar att det är inte alltid de e sol å gröna ängar med att vara mamma.
Misstro mig inte nu , jag Älskar verkligen  Melizza och ångrar henne ALDRIG . MEN jag har varit "ledig/off" i ca 4dagar på ca5 månader. Så inte undrar på att man kan sakna lite ute livet med.

Nu till de "bra" :)
Idag så fick jag pressenten jag beställt till Mogge :) En MODO ONEPICE! Fatta va tufft! hihi


Sedan så var jag,Morgan och  Melizza iväg till ösd på sjukhuset . För melizza skulle göra rönten på njurarna. Det gick jätte bra och melliz var så duktig såå!

Jag ,mamma och Melliz var på barnens dag. Melizza fick en ansiktsmålning som kisse katt :) hihi . Sötnosen där . Hon reageradew inte så mycket utan tyckte det kiklade mest.


Sedan som vissa vet så har jag tagit bort facebook. Pallar inte med backstabber! Bla vissa som snackar skit om vissa jag HATAR och sedan går å slickar röv på dom som att dom vore nå jävla helgon. Fy fan va less jag e på sånt. så jag tog ett sommarlov från fb . men jag hoppas ni inte slutar kika om jag gjort nå blogginlägg :)

 Jag har även beställt tid för Dop nu oxå så det ska blir väldigt roligt :) Vill ju bjuda alla jag känner men tuvärr så kan jag ju inte de :(

Nu väntar vi här hemma på gott väder! För vi har köpt en uppblåsbar pool. Men vi var ju tvungen att testa den så vi fick testa den i badrummet :) hihi Melizza tycker de e sååå skoj å bada :)






nä nu ska jag och melliz mysa ner oss i soffan med våra one pice :)
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar