9 juli 2012

20 år!

Hejsan allihopa . Nu skriver en nybliven 20 åring :)
Som jag berättade lite om i förra blogginlägget.

De här tårtorna bakade jag.
 Denna bakade Märta

Det har oxå varit trav i hoting så jag mamma och melliz har varit å kolla på pollar :)
I torsdags så var jag ,Vicktor,Fredrik,Mamma och Christine iväg på travmiddagen och även så var jag lite på dansen efteråt.Det var så himla roligt!! Så roligt har jag inte haft på länge och trevligt. Men mitt i allt så tog det slut :P Men de kommer fler ggr :) Så ingen fara med de. Men kul hade jag så länge det varade.
Tuvärr hann jag aldrig dansa men det får jag ta nästa år / nästa gång det är dans :)
Moggisen var barnvakt då .











Det jag fick i present var :
skinnjacka och klänning av ninis
bilsterio,smörgåstårta och tatuering av moggisen
massage, fiskpedikyr,fika,tårta av märta
lite gott av kära vänner <3<3 ;)
tröja av christine
klänning av Madde
Så tack så hemskt mycket av er <3<3<3



Melliz har blivigt jätte bra på att äta . Bla gröt och melon :)



Med Malte går det väldigt bra. Hittade en fästing på honom men den tog jag bort :) Vi har varit och badat nästa varje dag , och det gillar han skarpt :) '

 .
Fick höra ett "rytke" på byn som är sant med ;D . Det var faktiskt lite roligt haha! Men Lycka till den . :)

Igår så var jag med Märta och vi hade det riktigt roligt , som alltid :)

Idag tror jag att jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och snorig. Det är väl lilla tjejen som har smittat mig :P

nu vill Melliz skriva några rader haha:
rvaevxz vbvc grt cvgbtbvgäää-f
å cfU NNMMMMMUU8UIJN

Översättning: Det var gott med gröt och tack Eco för klubban ;D

Så nu tackar vi för oss och åhej då :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar