15 juli 2012

Åsele!

Japp då har man varit på Åsele marknaden två dagar i rad ! :)
Iförrgår var jag mamma och Melliz där och häålsade på "pappa" bengt och Chino :) det var så skoj MEN satan va de regna :( .
Tur inte melizza tog skada av de iaf för hon sov mestaste av tiden :)
Melliz fick en stor Hello kitty ,en ballong och sedan köpte jag en indian tröja åt lill pluttan min <3


På morgonen på lördagen så var jag mogge och melliz upp och hälsade på hans föräldrar för mogges kusin var där :) Det var jätte trevligt och dom tyckte melizza har blivit så stor :) ¨

Sedan så var jag chafför åt Moggisen :)
vi träffade Janina m. familj där så då gick vi med dom runt om i åsele :)




Det va skoj :P
På eftermiddagen så åkte vi hem till hoting igen och där så fick även jag några öl av älsklingen :) Vi hade det så skoj med lite rockband och youtube jag ,älskling,boman och bröderna berglund :)
Jag och Fredrik ville mest lyssna på Gustavo Lima medans de andra ville lyssna på rock :P hehe
 vs.

Men de ända vi kunde sjunga med va tche thce tche haha men skoj hade vi :P
Sen så hade vi underklädeskrig tror jag ..så mina trosor gick sönder och hans kalsonger hahah :P
Men de va så här ! jag skulle göra kalsongryck på Fredrik medans han satt å rökte och då KRASH!! gick dom sönder :P .. å då ville han ge igen så mina trosor är inte heller så hela :P .. och mitt i allt så va jag ju tvungen att dra in mogge i de hela eftersom han sa till Fredrik att ge igen :P .. haha så även hans kallingar krasha lite :P .. haha

också fick Såklart  Melliz vara hos momma  under natten och morgonen . Dom hade haft de så kul :)

På måndag så ska jag mamma och melliz ..KANSKE Moggisen iväg till åsele och kolla på sean banan :) Så det kommer nog in lite bilder på det senare :)

Idag hände något fantastiskt! Jag fick en hemnyckel till mogge så nu kan jag säga att det är min andra hem innan jag ska flytta dit :) Åhåå jag är så glad att jag fick den :) nu känner man sig riktigt som att de e på riktigt :) Men de ända jag kunde göra va att le ,krama om han och säga tack . Men känslan är så stor iaf :)



Ja det är väl de som hänt nu ska jag ut och ta en promenad med underbara mamma och melliz :)

Kram på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar