24 juli 2012

Badtime!



Kom nyss ut ur badet med melliz :) Gud va hon tycker de e skoj och bada , och inte en gnutta rädd för att råka få vatten i ögonen eller något :) Sedan är de ju så mysig att bada tillsammans med sitt barn :) 
.

K

För övrigt så har jag varit iväg till moggen en sväng idag med . Han höll på ta död på våra blommor så jag fick vattna dom lite. Kolla va dom växer och frodas :) Precis som mitt och mogges förhållande hihi :)


Jag tackar inte nej till denna fina utsikt utanför huset som jag ska flytta till :) Sedan ska jag någon gång lägga ut en bild på kvälls solen . det är så vackert då :)
Här sitter älsklingen och matar för fullt i de fina vädret :) <3
Sedan åkte vi upp till svärföräldrarna :) Dom är så otroligt snälla och gulliga :) Sedan var de en söt liten vovve där som skulle pussas å pussas å pussas :) Så go :)Sen tror jag hon kände lukten av Malte och leya med för hon var runt fötterna på mig hela tiden  :) Jag längtar faktiskt tills jag och Morgan ska skaffa en liten busig valp. Mogge har väl mest fundera på en "mini collie" Dom e ju söt men hellst så skulle ju jag vilja ha en newfoundland. Men det kommer inte på tanke eftersom dom blir rätt så stor. Men vad ska jag göra ?! jag bara ÄLSKAR stora hundar


En sån här hade väl mogge tänkt sig.

Men en sån här kommer jag alltid att drömma om (A) 
Som stor mysiga teddybjörnar <3<3 Åhååååååååå VIll ha!

Jag har ju haft två newfoundlands så jag vet ju hur dom är . dvs helt UNDERBARA! 
Rocky- Som lärde mig att gå. jag höll fast i pälsen och han gick sakta framåt :) 
TinTin- Som var världens finaste och mysigaste som gick lös på gården <3 När vi bodde i hus vid dagis :) 
Men sedan kostar ju dom lika mycket som storleken . Men vem säger att de inte är värt de ;D

2 kommentarer:

  1. Undrar om det inte är en sån där hund min farbror och faster har.. jätte mjuk å go precis som en nalle, lite blåaktig tunga? Han är jätte snäll iaf. Å fan va bra förresten att du uppdaterar så mycke så jag har något att läsa på kvällarna när jag har lagt barnen :)

    SvaraRadera
  2. Nja då tror jag de e en chowchow :-) deras tunga är en delikatess i Kina :-) ...lite hemskt men ...
    Ja absolut. Tänker på dig vettu haha

    SvaraRadera